سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 9499
کل یادداشتها ها : 16
خبر مایه


آیت‌الله حسینی شاهرودی
اقدام ضدانقلاب در 25 بهمن تداعی‌کننده جنایت منافقین در سال 60 بود

 عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم‌کردن فتنه 25 بهمن‌ماه از سوی ضدانقلاب، یادآور شد: حرکات مسلحانه جریان ضدانقلاب در 25 بهمن تداعی‌کننده اقدام منافقین در 30 خرداد 60 بود چراکه منافقین وقتی متوجه شدند که هیچ پایگاه مردمی ندارند، به اقدام مسلحانه روی آوردند.


آیت‌الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی  به حادثه 25 بهمن که توسط ضدانقلاب در کشور به وجود آمد،‌ اشاره و اظهار داشت: تحولات کشورهای عربی _ اسلامی منطقه مثل مصر و تونس از دیکتاتورهای خود الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی بر همین اساس تلاش استکبار را خاموش کردن منشأ نور کشورهای جهان که انقلاب اسلامی ایران است، دانست و تصریح ‌کرد: استکبار از اینکه کشورهای دیگر از انقلاب اسلامی ایران الهام بگیرند، واهمه دارد و به هر نحوی تلاش می‌کند تا از این واقعیت جلوگیری کند اما موفق نخواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در عین حال شکل‌گیری فتنه 25 بهمن را که توسط استکبار و عوامل داخلی آن شکل گرفت، در راستای اهداف ضدانقلاب دانست و افزود: آمریکا تلاش می‌کند تا جمهوری اسلامی ایران را نیز همانند سایر کشورهای منطقه نشان دهد.

وی ضمن محکوم‌کردن فتنه 25 بهمن‌ماه از سوی ضدانقلاب، یادآور شد: حرکات مسلحانه جریان ضدانقلاب در 25 بهمن تداعی‌کننده اقدام منافقین در 30 خرداد 60 بود چراکه منافقین وقتی متوجه شدند که هیچ پایگاه مردمی ندارند، به اقدام مسلحانه روی آوردند.

آیت‌الله حسینی ‌شاهرودی به نقش قوه قضائیه در برخورد با ضدانقلاب در کشور اشاره و خاطر‌نشان‌ کرد: قوه قضائیه پس از حادثه 25 بهمن‌ماه باید به وظیفه خود عمل کند چراکه نقش این قوه در برخورد با عوامل ضدانقلاب در کشور بسیار حائز اهمیت است.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ